چرا سئو تکنیکال سایت مایه افزایش بازدید درونمایه می شود؟

پس از سنه ۲۰۱۱ با تغییراتی که به انگیزه معرفی الگوریتم های رتبه بندی گوگل در دنیای سئو و بهینه سازی سایت به هستی آمد، اصول سئو تغییر جهت قابل توجهی را تجربه کرد. انگیزه اصلی این تغییر، افزایش پروا موتور جستجوی گوگل به کیفیت محتوای سایت ها بود. این شغل باعث بوجود آمدن موج بازاریابی محتوایی در سایت ها و شبکه های اجتماعی شد.

بعد از این رخداد بسیاری از بازاریابان و رومه نگاران وارد حوزه تولید درونمایه شدند و سئو را اغلب از بعد محتوایی اجرا کردند. در حالی که درونمایه اهمیت کمتری نسبت به مباحث سئو تکنیکال سایت و برنامه نویسی دارد. اگر ساختار سایتی صحیح نباشد و اصول سئو در آن به طور صحیح رعایت نشده باشد، ارزش محتوا سایت نیز از بین رفته و به درستی توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو ایندکس نمی شود. اینگونه وب سایت در گوگل رتبه خوبی بدست نیاورده و شمار بازدیدکنندگان آن تفریق می یابد.

اهمیت سئو تکنیکال سایت زمانی مشخص می شود که قصد ارائه یک تجربه کاربری با کیفیت به کاربران و افزایش سایت باشد. وجود مشکلات تکنیکال در مسیر جنبش کاربر در سایت، مایه سردرگمی و کلافه شدن او شده و حتی در موارد زیادی او را از منصرف می کند. این شغل به معنای از دست دادن مشتریان و واگذار کردن سهم بازار به رقبا است.


مجله ی آنلاین سایت ,تکنیکال ,گوگل ,افزایش ,درونمایه ,تکنیکال سایت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ آرش چالش ها و فرصت های خیریه ها هواداران حمید هیراد موبایل چرو فیلم های برتر ویکی بوک | Wiki Book نگاه یک ربات پرنما